Apilo to narzędzie, które umożliwia integrację z różnymi kanałami sprzedaży, takimi jak Allegro, Shoper, Amazon czy eBay. Dzięki temu generowanie dokumentów sprzedażowych, takich jak faktura do zamówienia, a także ich przesłanie do systemu księgowego, staje się znacznie prostsze i bardziej efektywne. Wystarczy kilka minut konfiguracji, aby zacząć korzystać z tej integracji.
Regulamin integracji z Apilo dostępny tutaj.
W celu skorzystania z integracji należy przejść do PAKIETY I DODATKI, gdzie kolejno w sekcji USŁUGI, w kaflu Integracja Allegro należy kliknąć Testuj za darmo. W przypadku jeśli mamy już zintegrowane konto wFirma z kontem Apilo, dany przycisk spowoduje bezpośrednie przeniesienie do panelu logowania Apilo.
Natomiast jeśli użytkownik nie posiada jeszcze konta w Apilo, to po przeniesieniu na stronę rejestracji Apilo będzie możliwość utworzenia konta, które zostanie zintegrowane z systemem wFirma.
Po wykonaniu rejestracji w Apilo dane firmy przedsiębiorcy zostaną automatycznie pobrane z systemu wFirma, przez co nie będzie potrzeby ich ponownego uzupełniania.
Dane udostępniane dla aplikacji Apilo:
W przypadku jeśli przedsiębiorca posiada już konto Apilo, to może on zintegrować się z systemem wFirma logując się do panelu Apilo, gdzie należy przejść do zakładki ADMINISTRACJA » INTEGRACJE I DODATKI » PROGRAMY MAGAZYNOWO-KSIĘGOWE, gdzie w sekcji wFirma należy kliknąć Dodaj.
W sekcji konfiguracji należy dokonać odpowiednich ustawień według preferencji użytkownika i kliknąć Zapisz.
Ostatnim krokiem będzie kliknięcie Autoryzacja w celu autoryzacji połączenia Apilo z systemem wFirma.