Regulamin support określa zasady korzystania ze wsparcia merytorycznego oraz technicznego dla Użytkowników w formie indywidualnych zapytań i odpowiedzi pisemnych.
więcejUżytkownicy systemu mogą korzystać z pomocy ekspertów w ramach posiadanego pakietu. Jeżeli potrzebują dodatkowego wsparcia mogą wykupić pakiet z asystentem księgowym lub kadrowym który oprócz wskazania ścieżki technicznej służy wiedzą merytoryczną.
więcejEksperci wfirma świadczą pomoc w formie pisemnych wiadomości, gwarantujących profesjonalne i aktualne informacje.
więcejHistoria wiadomości od eksperta systemu wFirma.pl dostępna jest w zakładce wiadomości. Dzięki niej w każdej chwili możesz powrócić do odczytania dawnej korespondencji. Przeczytaj i sprawdź gdzie znajdziesz wszystkie odpowiedzi ekspertów!
więcejW razie problemów z księgowaniem operacji gospodarczych użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc ekspertów księgowych. Dowiedz się, jak zadać pytanie ekspertowi bezpośrednio w systemie.
więcejW razie problemów związanych z tematyką kadrową użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc ekspertów kadrowych. Wszystkie wiadomości gromadzone są w jednej zakładce, a użytkownik w każdej chwili może do nich powrócić.
więcejW razie problemów technicznych użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc do naszych ekspertów działu technicznego poprzez funkcję Zapytaj eksperta. Wsparcie techniczne jest dostępne dla każdego użytkownika, niezależnie od pakietu.
więcejPodczas kontaktu z ekspertami wfirma pomocne może okazać się korzystanie z funkcji print screen lub narzędzia wycinania. Dzięki nim można dodać zrzut ekranu z systemu czy dowolnego dokumentu. Sprawdź, jakie funkcje są przydatne w kontaktach z ekspertem.
więcej