System wFirma.pl pozwala na generowanie raportów i zestawień kadrowych w tym możliwe jest aby przygotować zestawienie nieobecności. Umożliwiają one swobodne planowanie pracy i weryfikację ilości dni urlopowych oraz wykorzystanych nieobecności.
Zestawienie nieobecności można wygenerować w zakładce: KADRY » PRACOWNICY » znaczenie pracownika lub pracowników » DRUKUJ » ZESTAWIENIA.
Po pojawieniu się okna dialogowego, można określić czy zestawienie ma zawierać wszystkie rodzaje nieobecności czy tylko wybrane.
Raport można sporządzić dla wybranych typów absencji np. zestawienie wykorzystanych dni:
W oknie dialogowym można poza tym określić za jaki okres ma być wygenerowane zestawienie. Raport może być wygenerowany za okres miesięczny, kilku miesięczny lub roczny
Po wybraniu odpowiednich danych zestawienie zostanie wygenerowane i zapisane do pliku w formacie PDF. Ma on formę wydruku, gdzie wykazane są wszystkie zaznaczone przez użytkownika dane. Raport jest generowany w formie tabeli.
Zestawienie zawiera takie informacje jak:
Jeśli jest generowane dla kilku pracowników to na wydruku nieobecności, będzie widoczny podział na osoby. Zestawienie nieobecności generuje się tylko dla umów o pracę.
Aby sporządzić, zestawienie limitów urlopu należy przejść do zakładki KADRY » GRAFIK w filtrach na dole strony należy usunąć miesiąc (zostawić puste pole), wówczas pojawi się informacja o:
Aby wydrukować zestawienie, należy kliknąć na ikonę kół zębatych znajdująca się w prawym górnym rogu i wybrać opcję drukuj tabelę. Zestawienie zostanie zapisane w formacie PDF i będzie gotowe do wydruku.