W systemie wfirma.pl administrator konta ma możliwość zarządzania uprawnieniami innych użytkowników przypiętych do konta firmy. Za pomocą modułu Użytkownicy administrator może dodać nowego użytkownika lub przypiąć już istniejącego do konta swojej firmy. Możliwe jest także definiowanie uprawnień użytkowników.
W zakładce USTAWIENIA w sekcji INNE » UŻYTKOWNICY administrator ma możliwość dodania nowego użytkownika lub przypięcia istniejącego już konta do swojej firmy.
Aby dodać kolejnego użytkownika, należy w zakładce USTAWIENIA w sekcji INNE » UŻYTKOWNICY wybrać opcję DODAJ i wypełnić niezbędne dane. Administrator ma również możliwość modyfikowania kont użytkowników zależnych (utworzonych przez niego).
Każdy nowo dodany użytkownik ma nieaktywne konto w systemie do czasu akceptacji przez niego regulaminu. Na adres mailowy użytkownika przychodzi wiadomość z odnośnikiem aktywacyjnym.
Po kliknięciu w odnośnik użytkownik jest przenoszony do strony, gdzie w celu aktywacji konta musi podać hasło, za pomocą którego będzie się logował do systemu oraz musi zaakceptować regulamin serwisu.
Po tej operacji konto jest aktywowane i może on korzystać z systemu.
W przypadku potrzeby ograniczenia uprawnień dostępu użytkownika należy zaznaczyć użytkownika i wybrać w pasku zadań opcję UPRAWNIENIA.
Z pakietu uprawnień należy odznaczyć te czynności, na które nie zostaje udzielona zgoda do korzystania.
Istnieje możliwość szerszego zawężenia uprawnień niż odebranie dostępu do całego modułu. W tym celu należy kliknąć na nazwę konkretnego modułu. Spowoduje to przejście do okna, w którym zgromadzone są bardziej szczegółowe uprawnienia, znajdujące się w obrębie danego modułu.
W zakładce USTAWIENIA w sekcji INNE » UŻYTKOWNICY w zakładce HISTORIA AKTYWNOŚCI możliwe jest monitorowanie działań w danej firmie.