zakup środka trwałego

Jak zaksięgować zakup środka trwałego na podstawie kilku dokumentów?

Zakup środka trwałego na podstawie kilku dokumentów księguje się poprzez dodanie głównej faktury. Dodatkowe faktury ujmuje się osobno w rejestrze VAT zakupu. Dowiedz się jak zaksięgować zakup środka trwałego na podstawie kilku faktur w systemie wfirma.pl.

więcej

Jak zaksięgować zakup środka trwałego, gdy nie ma się dokumentu zakupu?

Jak zaksięgować zakup środka trwałego gdy brakuje dokumentu zakupu? Należy wtedy dodać go bezpośrednio do ewidencji środków trwałych wyceniając go zgodnie z cenami rynkowymi. Sprawdź jak wprowadzić środek trwały do ewidencji środków trwałych.

więcej
Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem. Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata Kostrzycka Dyrektor ds. Rozwoju Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Beata Kostrzycka