zakup środka trwałego

Jak zaksięgować zakup środka trwałego na podstawie kilku dokumentów?

Zakup środka trwałego na podstawie kilku dokumentów księguje się poprzez dodanie głównej faktury. Dodatkowe faktury ujmuje się osobno w rejestrze VAT zakupu. Dowiedz się jak zaksięgować zakup środka trwałego na podstawie kilku faktur w systemie wfirma.pl.

więcej

Jak zaksięgować zakup środka trwałego, gdy nie ma się dokumentu zakupu?

Jak zaksięgować zakup środka trwałego gdy brakuje dokumentu zakupu? Należy wtedy dodać go bezpośrednio do ewidencji środków trwałych wyceniając go zgodnie z cenami rynkowymi. Sprawdź jak wprowadzić środek trwały do ewidencji środków trwałych.

więcej
Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska