Użytkownik, który utracił dostęp do konta (np. zapomniał adres e-mail za pomocą, którego logował się do konta), może nadać uprawnienia Administratora dla wskazanego adresu e-mail jednak w zakresie tym musi:
Pierwszym warunkiem jaki należy spełnić jest to by konto firmowe założone w systemie wFirma.pl było wprost założone na działalność identyfikowaną danymi użytkownika:
§ 1. DEFINICJE
1. Poszczególne sformułowania zawarte w niniejszym regulaminie pisane z dużej litery, oznaczają: (...)
c. Usługobiorca - klient korzystający z Usług świadczonych przez Usługodawcę na zasadach określonych w Regulaminie. Usługobiorca jest przedsiębiorcą wykonującym we własnym imieniu działalność gospodarczą. Może on być osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobowości prawnej, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną.
Drugim krokiem jest wykonanie przelewu weryfikacyjnego z:
W ten sposób użytkownik potwierdzi swoje dane.
Nadanie uprawnień administratora dla [adres e-mail] w firmie [NIP] w wFirma.pl.
W tytule przelewu opcjonalnie można wskazać numer ID konta i Regon.
Ostatnim krokiem jest przygotowanie i przesłanie oświadczenia w formie elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie pisemnej (skan lub zdjęcie).
Pismo z dnia ……. Miejscowość
Oświadczam, że niniejszym pismem autoryzuję siebie [adres e-mail] jako admina na koncie firmy [NIP] w serwisie wFirma.pl, wysyłając ponadto przelew autoryzujący o wartości 10 zł.
W treści oświadczenia można opcjonalnie wskazać numer ID konta i Regon.
Pismo powinno zostać podpisane przez:
Podpisane oświadczenie oraz potwierdzenie zapłaty należy przesłać w formie PDF na adres mailowy: biuro@wfirma.pl - wówczas zostanie uruchomiona procedura odzyskiwania dostępu do konta.