Jaką formę pomocy użytkownikom oferuje system wfirma?

Chciałbym rozpocząć pracę z systemem wfirma.pl, czy mogę liczyć na jakąś pomoc?

 

Pomoc w obsłudze systemu pod względem księgowymkadrowym oraz technicznym jest realizowana drogą mailową przez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA, dostępną po zalogowaniu do systemu.

Modelem, który daje najlepszą gwarancję profesjonalnych odpowiedzi i czas na ich przygotowanie, jest kontakt mailowy. Dodatkowo użytkownik zawsze może wrócić do otrzymanych odpowiedzi w razie wystąpienia podobnego problemu. Wszystkie wiadomości dostępne są po zalogowaniu do systemu w zakładce START » WIADOMOŚCI

Konsultacje online mają dobre i złe strony. Nie sposób odpowiedzieć online na pytania dotyczące księgowości. Prawo podatkowe jest tak skomplikowane, że niejednokrotnie wymaga dłuższego zastanowienia. Dodatkowo model komunikacji, jaki obraliśmy, zabezpiecza klienta w sytuacji, gdy konsultant wprowadzi go w błąd - każda odpowiedź jest weryfikowana przez Eksperta z zakresu prawa gospodarczego i księgowości.

 

Dbamy o dostarczanie najwyższej jakości kompleksowego narzędzia do prowadzenia księgowości firmy. Przestrzegamy, aby wszystkie procesy, odbywające się w ramach modyfikacji systemu, przeprowadzane były zgodnie z polityką jakości ISO 9001.
Bartłomiej Lazarowicz Kierownik Działu Jakości Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Bartłomiej Lazarowicz