Platforma MOJO to aplikacja webowa na urządzenia mobilne (telefon, tablet) przeznaczona dla użytkowników systemu wfirma.pl. Obecnie wykorzystywana może być w celu wystawiania i rozliczania faktur oraz ich bezpośredniej wysyłki do klienta z urządzeń mobilnych czyli z każdego miejsca na ziemi z dostępem do internetu. Docelowo MOJO będzie stanowiło podstawę zarządzania firmą bez konieczności posiadania przy sobie komputera czy laptopa dzięki skompensowanym funkcjom niezbędnym do prowadzenia działalności.
Aplikacja MOJO służy obecnie do mobilnego fakturowania. Aby usprawnić ten proces MOJO zintegrowane jest z systemem wfirma.pl co oznacza, że:
Integracja ma na celu zoptymalizowanie pracy na urządzeniu mobilnym dzięki czemu użytkownik nie musi ręcznie wprowadzać na nowo wcześniej zdefiniowanych danych kontrahentów i produktów w systemie.
Platforma dostępna jest bezpośrednio na stronie www.mojo.pl. W celu zalogowania należy podać adres e-mail, na który zostało założone konto w wfirma.pl oraz używane dotychczas hasło do konta.
Wystawienie faktury możliwe jest z dwóch miejsc. Pierwsza opcja znajduje się w menu w panelu po lewej stronie +Wystaw fakturę. Druga opcja znajduje się pod przyciskiem czerwonego kwadratu z plusem w prawym dolnym rogu ekranu.
Faktura wystawiana jest w 4 prostych krokach.
Krok 1. W zależności od tego na jakim urządzeniu użytkownik wystawia fakturę może wybrać najwygodniejszy dla siebie przycisk służący do tego.
Krok 2. Wybór kontrahenta dla którego wystawiana jest faktura - widok intuicyjnie przenosi do wyboru.
Krok 3. Na głównym ekranie wystawiania faktury pojawia się możliwość wpisania nazwy towaru/usługi lub wyboru produktu z katalogu wcześniej zdefiniowanego.
Krok 4. Zapisanie faktury lub zapisanie i jednoczesna wysyłka faktury do klienta.
Dzięki mobilnej aplikacji MOJO użytkownik ma możliwość na bieżąco kontrolować stan rozrachunków z klientami. Wystarczy, że uruchomi MOJO na telefonie i może np. natychmiast rozliczyć faktury otrzymując zapłatę gotówkową będąc u klienta.
Rozliczanie faktur dostępne jest z dwóch miejsc - w zależności od potrzeb użytkownika.
W celu rozliczenia wystawionej faktury należy przejść do zakładki FAKTURY gdzie po przesunięciu palcem w wierszu danej faktury w lewą stronę pojawią się dodatkowe opcje wyboru z których należy wybrać Rozlicz.
Drugą opcją jest rozliczenie faktury z listy faktur wystawionych dla konkretnego klienta. W tym celu należy przejść do zakładki KONTRAHENCI gdzie po kliknięciu w wybranego kontrahenta należy przejść do podzakładki LISTA FAKTUR. Na liście faktur znajdują się wszystkie faktury VAT/ faktury bez VAT wystawione dla danego klienta. W celu rozliczenia faktury nieopłaconej należy kliknąć w jej numer i w kolejnym widoku po kliknięciu w prawym dolnym rogu ikonę strzałki z rozwiniętych funkcji menu wybrać opcję Rozlicz.