Jak dodać własny szablon umowy dla pracownika?

Własny szablon umowy - jak dodać?

Własny szablon wydruku umowy można utworzyć w zakładce USTAWIENIA » INNE » WYDRUKI » SZABLONY DOKUMENTÓW, po kliknięciu w przycisk DODAJ SZABLON DOKUMENTU.

Własny szablon umowy - Dodawanie szablonu

Po wprowadzeniu nazwy oraz innych parametrów szablonu należy zaznaczyć opcję UMOWY PRACOWNIKÓW w celu jego dostępności dla umów.

Własny szablon umowy - parametry

Treść szablonu można dodać w zakładce EDYTOR SZABLONU w oknie dodawania szablonu.

Własny szablon umowy - edytor

Po utworzeniu szablonu w celu wydrukowania umowy według niego należy przejść do zakładki KADRY » UMOWY, zaznaczyć wybraną umowę i najechać kursorem myszki na opcję DRUKUJ oraz wybrać swój szablon.

Własny szablon umowy - szablon

Stworzenie bardziej zaawansowanych szablonów wymaga znajomości kodu HTML. Jeżeli wzór wprowadzony do serwisu jest już nieprzydatny, istnieje możliwość usunięcia go. Aby usunąć wzór dokumentu należy zaznaczyć szablon, a następnie wybrać MODYFIKUJ »  USUŃ. Program wygeneruje dodatkowo zapytanie o usunięcie dokumentu, które należy potwierdzić.

Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem. Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata Kostrzycka Dyrektor ds. Rozwoju Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Beata Kostrzycka