Przedłużeń wszystkich kont w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych dokonuje się z 30-dniową częstotliwością. Użytkownik oznaczony jako Szef biura rachunkowego ma możliwość wykupienia pakietu na kolejny okres dla wybranych lub wszystkich firm naraz (przedłużenie ważności konta biura rachunkowego oraz wszystkich kont klientów).
Przedłużanie pakietów w biurze rachunkowym możliwe jest z poziomu kokpitu biura. Należy z tego widoku zaznaczyć wszystkie firmy, dla których szef biura chce przedłużyć pakiet, a następnie z menu wybrać opcję PRZEDŁUŻ PAKIET.
Po wybraniu akcji PRZEDŁUŻ PAKIET pojawi się widok z podsumowaniem. Z jego poziomu będzie możliwe wybranie odpowiedniej płatności, jak i danych do faktury.
Po zaksięgowaniu wpłaty za wykupione pakiety i dodatki zostanie wystawiona faktura na wybrane wcześniej dane firmy. Faktura będzie się znajdować w zakładce USTAWIENIA » DANE PODSTAWOWE » HISTORIA FAKTUR. Zostanie ona również wysłana na adres email używany do logowania się do systemu.
W przypadku chęci przedłużenia pakietu na więcej niż 30 dni, należy wykonać akcję przedłużenia parokrotnie. Nie istnieje możliwość jednorazowego przedłużenia na okres większy niż 30 dni.
W przypadku wygaśnięcia konta biura rachunkowego użytkownik traci dostęp do danych wprowadzonych na nich. Jest to spowodowane utratą dostępu do narzędzi niezbędnych do podglądu, jak i modyfikowania wprowadzonych informacji. Dodatkowo ukryte zostają akcje masowe dostępne z poziomu listy firm, nie jest jednak zablokowany dostęp do aktywnych, podpiętych firm klientów, zarówno dla pracowników biura, jak i przedsiębiorcy.
W przypadku ponownego przedłużenia pakietu, wszystkie funkcjonalności zostają odblokowane.