W celu wsparcia naszych użytkowników w początkowym etapie korzystania z systemu wfirma.pl oraz oprowadzenia użytkowników po nowych funkcjach systemowych postanowiliśmy wprowadzić tryb tzw. “samouczka”. Dzięki niemu użytkownik systemu już na starcie pozna najważniejsze funkcje systemowe, czyli jak sprawnie poruszać się po zakładkach aby zwiększyć efektywność pracy i oszczędzić swój czas.
Po założeniu nowego konta, użytkownika powita baner, dzięki któremu może kliknąć w opcję POZNAJ SERWIS oraz w link do artykułu opisującego pierwsze kroki w systemie.
Po kliknięciu w POZNAJ SERWIS użytkownik zostanie przeprowadzony po 11 najważniejszych sekcjach w systemie, w których opisaliśmy ich najważniejsze funkcje.
Samouczek może być wyłączony w każdej chwili. W tym celu należy nacisnąć X który znajduje się w prawym górnym rogu każdego okna.
W przypadku użytkowników, którzy posiadają już konto w systemie wfirma.pl, samouczek będzie przydatny w celu poznania zmian i nowych funkcji, które zostały wprowadzone wraz z aktualizacją systemu. Po pierwszym zalogowaniu po aktualizacji zostanie wyświetlony baner z przyciskiem NOWOŚĆ - POZNAJ SERWIS. Po jego kliknięciu użytkownik zostanie oprowadzony po zmianach jakie nastąpiły po aktualizacji.
Użytkownik ma w każdej chwili możliwość uruchomienia także samouczka w celu poznania zakładki, w której się obecnie znajduje. W celu włączenia samouczka należy przejść do wybranej zakładki, a następnie z górnego menu kliknąć w ikonę znajdującą się po lewej stronie awatara.
Dzięki temu pojawi się okno z informacją o najważniejszych funkcjonalnościach zakładki z możliwością przejścia do modułu NASTĘPNEGO lub POPRZEDNIEGO.