Umowa o pracę nakładczą w systemie wFirma.pl

Czy w systemie wFirma.pl możliwa do rozliczenia będzie umowa o pracę nakładczą? W jaki sposób określić, aby przy wyliczaniu wynagrodzenia nie była naliczana składka wypadkowa?

W systemie wFirma.pl możliwe jest dodanie umowy o pracę nakładczą. Aby to zrobić wystarczy przejść do zakładki KADRY » UMOWY » DODAJ » UMOWA O PRACĘ.  W oknie, które się otworzy należy przejść do zakładki ZUS. Tam po wyborze kodu “02 00 -  osoba wykonująca pracę nakładczą” pojawi się pole z możliwością zaznaczenia dobrowolnej składki chorobowej. Wypadkowa automatycznie nie będzie uwzględniana podczas wyliczania wynagrodzenia.

umowa o pracę nakładczą - składki naliczane z wynagrodzenia

Na liście płac podstawa naliczania składek na ubezpieczenie wypadkowe i chorobowe (o ile nie zostało zaznaczone) powinna pozostać zerowa.

umowa o pracę nakładczą w liście płąc

Na podstawie listy płac powinien się również prawidłowo wygenerować raport RCA.

umowa o pracę nakładczą w RCA W celu wygenerowania raportu należy przejść do zakładki STRAT > DEKLARACJE ROZLICZENIOWE > DODAJ DEKLARACJE.

Dbamy o dostarczanie najwyższej jakości kompleksowego narzędzia do prowadzenia księgowości firmy. Przestrzegamy, aby wszystkie procesy, odbywające się w ramach modyfikacji systemu, przeprowadzane były zgodnie z polityką jakości ISO 9001.
Bartłomiej Lazarowicz Kierownik Działu Jakości Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Bartłomiej Lazarowicz