Szef biura rachunkowego bezpośrednio z poziomu kokpitu biura prowadzonego na MojeBiuro24 ma możliwość kontroli nad tym, czy wszystkie rozliczenia z urzędem skarbowym oraz ZUS zostały sporządzone terminowo.
W tym celu należy odpowiednio zdefiniować ustawienia kolumn na liście dostępnych firm. Opcja ta dostępna jest w prawym rogu nad tabelą firm.
Po najechaniu na przycisk i wybraniu opcji USTAWIENIA KOLUMN pojawi się okno dostosowania kolumn w tabeli. Z części DOSTĘPNE KOLUMNY należy przeciągnąć oznaczenia potrzebnych deklaracji na stronę AKTYWNE KOLUMNY oraz wybrać ZAPISZ.
W ten sposób w kokpicie biura na liście dostępnych firm pojawią się kolumny dotyczące wyliczeń podatków oraz składek ZUS klientów.
Deklaracje/zaliczki:
dla których nie powstał jeszcze obowiązek sporządzenia wyliczeń podatkowych (np. przy rozliczeniu kwartalnym), wyświetlane są w kolorze szarym,
którym upłynął termin sporządzenia, wyświetlane są w ostrzegawczym czerwonym kolorze,
te sporządzone są wyświetlane w kolorze zielonym.
Przy pozycjach, dla których zostały sporządzone wyliczenia, widoczna jest kwota do zapłaty wynikająca z zaliczki/deklaracji za bieżący okres rozliczeniowy.
Dodatkowo po otrzymaniu od klienta informacji i zapłacie podatku czy składek ZUS i rozliczeniu ich w systemie, w kokpicie pojawi się dodatkowa ikonka z oznaczeniem płatności.
Dzięki danym w kolumnach w kokpicie biura, szef biura ma możliwość sprawdzenia, czy wszystkim klientom zostały sporządzone deklaracje oraz zaliczki na podatek dochodowy, co może być pomocne przy obsłudze większej ilości firm.
Dodatkowo z kokpitu biura masz możliwość: