Płatnik składek ma obowiązek przekazać ubezpieczonym informację o składkach naliczonych od wynagrodzenia. Informacja miesięczna dla osoby ubezpieczonej RMUA co do zasady może zostać zastąpiona paskiem płac. Sprawdź, jak go wygenerować!
więcejSystem wFirma.pl pozwala wygenerować zaświadczenie ZUS Z-3, czyli dokumentu niezbędny do otrzymania przez pracownika świadczeń z tytułu choroby lub macierzyństwa. Jakie dane należy podać w tym formularzu? Przeczytaj i dowiedz się!
więcejW systemie wfirma możliwe jest użycie własnych podpisów kwalifikowanych w celu podpisania dokumentów załączonych w systemie. W ten sposób zapewnia się integralność ich treści oraz autentyczność pochodzenia. Dowiedz się więcej!
więcejSystem wFirma.pl umożliwia wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy według skali podatkowej (zasady ogólne), podatku liniowego oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdź, jak zaliczka na podatek dochodowy wyliczana jest w systemie!
więcejOd 1 lipca 2018 r. mikro przedsiębiorcy mają obowiązek sporządzania wszystkich struktur JPK. Czy wiesz dokonać wysyłki JPK do urzędu skarbowego, aby Jednolity Plik Kontrolny został dostarczony zgodnie z wymogami Ministerstwa Finansów?
więcejCzynni podatnicy VAT mogą składać deklaracje VAT 7 lub 7K za okresy miesięczne lub kwartalne. Przed stworzeniem pierwszej deklaracji w systemie należy wybrać odpowiedni tryb rozliczenia. Sprawdź, jak powinno przebiegać rozliczanie VAT w systemie!
więcejPodpisywanie deklaracji przychodem wysyłanych do Ministerstwa Finansów jest dostępne w systemie wfirma.pl. Zobacz gdzie można znaleźć kwotę przychodu i dlaczego jest ona ważna oraz poznaj wygodny sposób wysyłki deklaracji PIT i VAT.
więcejPodpis SimplySign działający w chmurze to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak podpis deklarację oraz dokumenty podpisem SimplySign w wFrima!
więcejSystem umożliwa elektroniczne przechowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej. Dzięki temu przedsiębiorca ma ciągły dostęp do dokumentów online i gwarancję ich bezpieczeństwa. Dowiedz się, jak prowadzić elektroniczne archiwum dokumentów w systemie!
więcejCiasteczka - wFirma.pl. Poznaj naszą politykę coockes, do czego ich używamy, czy zawierają dane osobowe oraz jak je można usunąć.
więcej