Wystawiając faktury w innym programie w systemie wfirma przedsiębiorcy dokonują ich księgowania poprzez zakładkę Inne przychody, gdzie należy wypełnić dane na podstawie dokumentu źródłowego. Zobacz, jak wygląda księgowanie faktury z zewnętrznego systemu.
więcejSystem umożliwia księgowanie przychodów wynikających z zewnętrznych ewidencji np. z ewidencji sprzedaży bezrachunkowej czy raportu z kasy fiskalnej. Sprawdź, jak poprawnie dokonać księgowania przychodu z zewnętrznej ewidencji w systemie wfirma.pl.
więcejOdwrotne obciążenie polega na przerzuceniu obowiązku rozliczenia podatku VAT ze sprzedawcy na nabywcę. Wyjaśniamy, jak powinna zostać zaksięgowana faktura sprzedaży z odwrotnym obciążeniem wystawiona poza systemem wfirma.
więcejSerwis wFirma.pl pozwala na wprowadzenie składek z deklaracji sporządzonych poza systemem. Składki za przedsiębiorce ujmuje się przy wyliczaniu zaliczki, a składki za pracowników w KPiR. Sprawdź, jak wprowadzić składki ZUS wyliczone poza systemem!
więcejDzięki integracji z Blue Media użytkownicy mają możliwość dokonania zapłaty do wydatku lub koszyka wydatków, które są wprowadzone w systemie. Funkcja szybkie płatności za wydatki znacznie oszczędza czas rozliczeń kosztów. Zobacz, jak z niej korzystać!
więcejSystem wfirma.pl umożliwia zapłatę za wydatki bezpośrednio z systemu dzięki integracji z Blue Media. Użytkownik może również za pośrednictwem sytemu wygenerować potwierdzenie płatności wydatków. Dowiedz się więcej!
więcejNabywca zobowiązany jest do rozliczenia płatności z zastosowaniem split payment, jeśli wartość transakcji wyniesie co najmniej 15 tys. zł brutto oraz zawiera pozycję z załącznika nr 15 ustawy o VAT. Sprawdź, w jak rozliczać wydatki w MPP w systemie!
więcejSystem automatycznie weryfikuje rachunki bankowe kontrahentów z białą listą podatników dla wydatków powyżej 15 tys. zł opłacanych przelewem, aby przedsiębiorca mógł uniknąć negatywnych konsekwencji. Sprawdź, jak działa biała lista podatników na wfirma.
więcejPrzedsiębiorco dokonałeś zakupów u jednego kontrahenta na kwotę przekraczającą 15 000 zł? Sprawdź, jakie konsekwencje generuje faktura zakupowa powyżej 15 000 zł zapłacona gotówką oraz jak takie zmiany należy uwzględniać w systemie wFirma.pl!
więcejWydatek opłacony gotówką o wartości powyżej 15 tys. zł nie może stanowić kosztu uzyskania przychodu, niezależnie czy zapłata dotyczy części czy całości wydatku. Przy jego błędnym ujęciu powinno nastąpić wyksięgowanie kosztu opłaconego gotówką z KPiR.
więcej