W systemie istnieje możliwość modyfikacji i tworzenia szablonów dokumentów w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dodać własny szablon umowy o pracę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej w tym temacie!
więcejW ostatnim czasie ZUS wprowadził dodatkowe walidacje podczas wysyłki deklaracji z systemów informatycznych do ZUS. Co oznaczają poszczególne komunikaty o błędach i jak sobie z nimi poradzić? Odpowiadamy w artykule i przedstawiamy rozwiązania!
więcejKrajowy System e-Faktur to stworzony przez Ministerstwo Finansów ogólnokrajowy system, w którym przedsiębiorcy mogą wystawiać i otrzymywać elektroniczne faktury ustrukturyzowane. Zobacz jak przeprowadzić integrację z KSeF i jak zyskać dodatkowe korzyści!
więcejDzięki integracji z rachunkiem bankowym możliwe jest szybkie pobieranie historii wpłat i wypłat, a zaimportowane transakcje system automatycznie paruje z dokumentami w systemie.
więcejW systemie wFirma istnieje możliwość zdefiniowania własnego szablonu umowy. Funkcja ta jest szczególnie przydatna podczas potrzeby zmodyfikowania wyglądu umowy i dopasowania jej do własnych potrzeb.
więcejPrzełom roku u przedsiębiorców to niejednokrotnie decyzja o zmianie formy opodatkowania. Polski Ład 2.0 wprowadził możliwość zmiany formy opodatkowania w trakcie roku. Sprawdź jak w systemie wfirma.pl łatwo może zostać dokonana zmiana formy opodatkowania.
więcejUżytkownicy systemu wFirma mogą skorzystać z możliwości importu transakcji z banku. Sprawdź, co należy zrobić, aby tego dokonać. Przeczytaj, na czym polega integracja z bankiem i bezpośredni import transakcji w module bank oraz jak go wykorzystać!
więcejOd 1 stycznia 2020 roku podatnicy dokonują zapłaty podatku VAT,PIT i CIT na swoje indywidualne konto bankowe. Sprawdź, w jaki sposób wprowadzić numer mikrorachunku podatkowego do systemu wfirma, aby na jego podstawie dokonywać zapłaty podatków!
więcejFunkcja synchronizacji stanu produktów na aukcjach Allegro pozwala na bieżącą aktualizację stanu danego produktu w aukcji na Allegro z jego stanem dostępnym na magazynie prowadzonym na wfirma.pl. Dowiedz się, w jaki sposób z niej korzystać.
więcejAplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste!
więcejPodpis SimplySign działający w chmurze to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak podpis deklarację oraz dokumenty podpisem SimplySign w wFrima!
więcejProwadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze!
więcejW systemie wfirma.pl użytkownicy mają możliwość personalizacji wyglądu konta poprzez zmianę stylu aplikacji. Użytkownik może wybrać własny styl spośród 4 dostępnych: zwykły, granatowy, nocny i wysoki kontrast. Sprawdź, jak wygląda zarządzanie interfejsem!
więcejAdministrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora).
więcejSystem wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl.
więcejAktualizacja nazwy firmy wymaga dopełnienia pewnych formalności. Jak powiadomić instytucje o nowej nazwie firmy i w jakim terminie? Jakie jeszcze obowiązki należy dopełnić przy zmianie nazwy firmy? Dowiedz się, jak dokonać zmian w systemie wfirma.pl!
więcejUżytkownik jest uprawniony do samodzielnego tworzenia kopii zapasowych danych konta. Możliwe jest także przywrócenie większości danych konta z czasu utworzenia kopii zapasowej.
więcejSystem wFirma.pl posiada prosty mechanizm tworzenia webhooków do komunikacji z zewnętrznym systemem.
więcejW systemie wfirma.pl można w szybki i łatwy sposób usunąć dane z konta za pomocą funkcji przywracania ustawień fabrycznych. Opcja ta dostępna jest jednak jedynie z poziomu administratora. Dowiedz się, jak usunąć dane oraz jak tworzyć kopie zapasowe!
więcejUżytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media!
więcej