Serwis wFirma dla Biur Rachunkowych ułatwia komunikację z klientami biura rachunkowego poprzez wykorzystanie szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych.
Opiekun lub Szef biura mają możliwość komunikowania się z klientem biura lub dodanymi jego pracownikami bezpośrednio w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych. W celu rozpoczęcia konwersacji z klientem należy wejść do jego firmy:
kliknąć w ikonę użytkownika, a następnie wybrać opcję PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku szefa biura rachunkowego) / WIADOMOŚCI (w przypadku opiekuna)
lub przejść do zakładki START » PYTANIA KLIENTÓW (opcja dostępna tylko dla szefa biura oraz opiekuna klienta), gdzie należy kliknąć w opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ.
Dzięki temu pojawi się okno, w którym należy wybrać przedsiębiorcę lub pracownika poprzez najechanie na niego kursorem i kliknięcie opcji WYBIERZ lub w adres e-mail klienta.
W oknie jakie się pojawi należy podać treść wiadomości oraz ewentualnie dołączyć załącznik poprzez kliknięcie w opcję WYBIERZ. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ.
Późniejsze wiadomości będą kontynuowane w danej konwersacji z klientem.
System umożliwia także wysyłanie powiadomień do wszystkich klientów jednocześnie bezpośrednio z panelu głównego dostępnego po zalogowaniu poprzez zaznaczenie firm klientów i skorzystanie z funkcji POWIADOMIENIE.
Następnie w oknie, które się pojawi należy wpisać treść wiadomości oraz ewentualnie załączyć plik.
Tak wysłana wiadomość pojawi się na każdym z zaznaczonych uprzednio kont klientów. Funkcję tę można stosować w przypadku zbiorczego powiadomienia o zmianie godzin otwarcia biura rachunkowego, zmianach prawnych itp.
W celu rozpoczęcia konwersacji lub napisania wiadomości do biura rachunkowego przedsiębiorca powinien przejść do zakładki START » STRONA GŁÓWNA i z poziomu modułu BIURO RACHUNKOWE wybrać opcję ROZPOCZNIJ KONWERSACJĘ. Dzięki temu otworzy się okno, w którym będzie mógł prowadzić konwersację z biurem.
Wysłana przez biuro czy klienta wiadomość pojawi się na koncie odbiorcy, o czym zostanie on poinformowany na dwóch poziomach:
na liście firm przy nazwie firmy
po wejściu do firmy, gdzie przy ikonie użytkownika oraz przy opcji WIADOMOŚCI (w przypadku przedsiębiorcy) lub PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku biura rachunkowego) pojawi się na czerwono informacja o liczbie nieprzeczytanych wiadomościach
oraz w przypadku przedsiębiorcy w module BIURO RACHUNKOWE.