Komunikacja Klient - Biuro - Klient

Serwis wFirma dla Biur Rachunkowych ułatwia komunikację z klientami biura rachunkowego poprzez wykorzystanie szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych.

Aby możliwe było korespondowanie z klientem przez system wFirma dla Biur Rachunkowych niezbędne jest nadanie klientowi dostępu do konta.

Komunikacja Biuro - Klient

Opiekun lub Szef biura mają możliwość komunikowania się z klientem biura lub dodanymi jego pracownikami bezpośrednio w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych. W celu rozpoczęcia konwersacji z klientem należy wejść do jego firmy:

  • kliknąć w ikonę użytkownika, a następnie wybrać opcję PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku szefa biura rachunkowego) / WIADOMOŚCI (w przypadku opiekuna) 

Pytania klientów - komunikacja klient - biuro

  • lub przejść do zakładki START » PYTANIA KLIENTÓW (opcja dostępna tylko dla szefa biura oraz opiekuna klienta), gdzie należy kliknąć w opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ

komunikacja klient - biuro

Dzięki temu pojawi się okno, w którym należy wybrać przedsiębiorcę lub pracownika poprzez najechanie na niego kursorem i kliknięcie opcji WYBIERZ lub w adres e-mail klienta.

W oknie jakie się pojawi należy podać treść wiadomości oraz ewentualnie dołączyć załącznik poprzez kliknięcie w opcję WYBIERZ. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ

Późniejsze wiadomości będą kontynuowane w danej konwersacji z klientem.

W celach bezpieczeństwa nie jest możliwe usuwania historii wiadomości prowadzonych z klientami. Wiadomości są automatycznie zapisywane i archiwizowane w systemie.

Komunikacja z klientem poprzez wysyłkę zbiorczych powiadomień

System umożliwia także wysyłanie powiadomień do wszystkich klientów jednocześnie bezpośrednio z panelu głównego dostępnego po zalogowaniu poprzez zaznaczenie firm klientów i skorzystanie z funkcji POWIADOMIENIE.

komunikacja klient - biuro

Następnie w oknie, które się pojawi należy wpisać treść wiadomości oraz ewentualnie załączyć plik.

komunikacja klient - biuro

Tak wysłana wiadomość pojawi się na każdym z zaznaczonych uprzednio kont klientów. Funkcję tę można stosować w przypadku zbiorczego powiadomienia o zmianie godzin otwarcia biura rachunkowego, zmianach prawnych itp.

Komunikacja Klient - Biuro

W celu rozpoczęcia konwersacji lub napisania wiadomości do biura rachunkowego przedsiębiorca powinien przejść do zakładki START » STRONA GŁÓWNA i z poziomu modułu BIURO RACHUNKOWE wybrać opcję ROZPOCZNIJ KONWERSACJĘ. Dzięki temu otworzy się okno, w którym będzie mógł prowadzić konwersację z biurem.

komunikacja klient - biuro

Odbiór wiadomości

Wysłana przez biuro czy klienta wiadomość pojawi się na koncie odbiorcy, o czym zostanie on poinformowany na dwóch poziomach:

  • na liście firm przy nazwie firmy

komunikacja klient - biuro

  • po wejściu do firmy, gdzie przy ikonie użytkownika oraz przy opcji WIADOMOŚCI (w przypadku przedsiębiorcy) lub PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku biura rachunkowego) pojawi się na czerwono informacja o liczbie nieprzeczytanych wiadomościach

komunikacja klient - biuro

  • oraz w przypadku przedsiębiorcy w module BIURO RACHUNKOWE.

komunikacja klient - biuro

Dbamy o dostarczanie najwyższej jakości kompleksowego narzędzia do prowadzenia księgowości firmy. Przestrzegamy, aby wszystkie procesy, odbywające się w ramach modyfikacji systemu, przeprowadzane były zgodnie z polityką jakości ISO 9001.
Bartłomiej Lazarowicz Kierownik Działu Jakości Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Bartłomiej Lazarowicz