W systemie istnieje narzędzie pozwalające na jednoczesną pracę przedsiębiorcy i księgowego w obrębie tego samego konta, co ułatwia zgłaszanie przez klienta, że skompletował on w systemie wszystkie dokumenty za dany miesiąc.
więcejW celu usprawnienia pracy w biurze rachunkowym opiekun firmy lub szef biura może wysłać bezpośrednio z systemu informację mailową do klienta dotyczącą wysokości podatków i ZUS. Sprawdź jak przebiega wysyłka informacji o podatkach i ZUS w systemie wFirma!
więcejUżytkownik wfirma ma możliwość przypięcia swojego konta do konta biura rachunkowego w systemie mojebiuro24.pl. Wówczas część odpowiedzialności zostaje przekazana do biura w ramach zawartej umowy. Sprawdź, na czym polega przypinanie konta wfirma do biura!
więcejPrzedsiębiorca poszukujący biura rachunkowego, które będzie świadczyć dla niego usługi księgowe online może skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na mojebiuro24.pl. W katalogu znajdzie biura prowadzące księgowość swoich klientów w oparciu o mojebiuro24.pl.
więcejPo dokonaniu rejestracji w systemie wfirma przedsiębiorca ma możliwość przypięcia do biura rachunkowego dostępnego na mojebiuro24.pl. Wówczas powinna zostać zawarta umowa z biurem rachunkowym i klientem dotycząca świadczenia usług księgowych.
więcejPrzedsiębiorca zarejestrowany w systemie wFirma.pl ma możliwość przypięcia się do wybranego biura w MojeBiuro24.pl. Dzięki temu część odpowiedzialności zostaje przekazana dla biura. Dowiedz się, jak wygląda akceptacja zgłoszenia klienta w biurze!
więcejSystem wFirma dla Biur Rachunkowych pozwala na szybki kontakt biura ze swoimi klientami poprzez wewnętrzne wiadomości, gdzie oprócz przesyłania treści można dodawać załączniki. Cała korespondencja z klientami jest automatycznie archiwizowana w systemie.
więcejWłaściciel biura rachunkowego prowadzonego na mojebiuro24.pl może korzystać z opcji zbiorcze powiadomienia klientów, wysyłając powiadomienia do wybranych lub wszystkich firm jednocześnie. Poznaj funkcję masowe wysyłanie powiadomienia do klientów.
więcejSystem MojeBiuro24.pl umożliwia klientom biur rachunkowych samodzielne dokonywanie wydruków KPiR/ Ewidencji przychodów oraz rejestrów sprzedaży i zakupów VAT. Wygenerowane dokumenty zostaną zapisane w formacie PDF. Zobacz, w jaki sposób je wydrukować.
więcejPo zaksięgowaniu wszystkich dokumentów na koncie klienta, opiekun firmy powinien sprawdzić poprawność wprowadzonych dokumentów. Sprawdzanie podatkowe umożliwia weryfikację wszystkich wpisów bez konieczności przełączania się pomiędzy zakładkami. Sprawdź!
więcejUżytkownicy systemu mojebiuro24.pl mają możliwość publikowania wyliczeń i deklaracji, w tym zaliczek na PIT, podatku VAT oraz składek ZUS przed zamknięciem okresu rozliczeniowego. Sprawdź, jak funkcjonuje publikowanie wyliczeń i deklaracji klientów biura!
więcejZdarza się, że klient biura preferuje otrzymywanie druczków przelewu za płatności podatków czy ZUS. Użytkownicy serwisu mojebiuro24.pl mają możliwość generowania druczków płatności za podatki oraz ZUS. Druczek przelewu jest generowany w formacie PDF.
więcej