W wfirma.pl możliwe jest scalanie kontrahentów wprowadzonych do systemu w zakładce CRM. Operacja ta spowoduje połączenie wybranych kontrahentów w jeden zapis. Jest to przydatne zwłaszcza w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta.
Scalanie kontrahentów w zakładce CRM
Aby scalić kontrahentów należy przejść do zakładki CRM » KONTRAHENCI, a następnie zaznaczyć na liście wybranych kontrahentów i z górnego paska menu wybrać opcję MODYFIKUJ » SCAL KONTRAHENTÓW.

Wówczas pojawi się okno, w którym dane kontrahenta zostaną uzupełnione automatycznie. Można je jednak ręcznie zmodyfikować, a następnie zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ. Scalenie spowoduje połączenie wybranych kontrahentów w jeden zapis. Wszystkie istniejące powiązania w fakturach, wydatkach, dokumentach magazynowych i innych obiektach zostaną zastąpione powiązaniem z połączonym wpisem. Operacji nie można cofnąć.
Scalanie kontrahentów może być przydatne w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta.

Na skróty
Prowadź księgowość online w systemie wfirma.pl!
- Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych i ZUS
- Generowanie i wysyłka JPK
- Szybkie płatności za wydatki, podatki i ZUS
Załóż bezpłatne konto
Zacznij bezpłatny 30 dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań!
Kliknij i polub jeśli pomogliśmy :)