System wfirma.pl automatycznie nada fakturom sprzedaży oznaczenia wymagane w związku z nową strukturą JPK V7. Sprawdź, co zrobić aby faktura sprzedaży, gdzie nabywcą jest podmiot powiązany automatycznie została oznaczona właściwym symbolem!
więcejDokonujesz transakcji z kontrahentami zagranicznymi z krajów UE? Czy wiesz, że oprócz rejestracji do VAT-UE masz obowiązek weryfikować czy druga strona transakcji również posiada aktywny numer VAT-UE? Historia weryfikacji VAT UE zaoszczędzi Twój czas!
więcejW systemie wfirma możliwe jest użycie własnych podpisów kwalifikowanych w celu podpisania dokumentów załączonych w systemie. W ten sposób zapewnia się integralność ich treści oraz autentyczność pochodzenia. Dowiedz się więcej!
więcejFunkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl!
więcejDostawca lub odbiorca w trakcie trwania współpracy zmienił dane? W systemie wfirma.pl możliwa jest zmiana danych bezpośrednio z zakładki CRM lub przy wystawianiu faktury. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak dokonać zmiany danych kontrahenta!
więcejSystem wFirma.pl oferuje użytkownikom możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. Przeczytaj i zobacz, jak stworzyć dodatkowe pola, które ułatwią Ci pracę w systemie!
więcejPrześledź historię współpracy z kontrahentem i kontroluj wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu- wszystkie terminy spotkań, analizy przychodów i kosztów, informacje o płatnościach i obrotach.
więcejW zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić.
więcejLista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet.
więcejW zakładce CRM możliwe jest scalanie kontrahentów, które polega na połączeniu wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta jest przydatna np. w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. Sprawdź, jak scalić kontrahentów!
więcejDzięki zakładce Wydarzenia w systemie istnieje możliwość wpisywania zdarzeń związanych z danym kontrahentem. Dodatkowo można dodawać wydarzenia płatne na podstawie których generowana jest specyfikacja a w konsekwencji zbiorczy dokument sprzedaży.
więcejWprowadzenie osoby kontaktowej jest jedną z wielu funkcji dostępnych w CRM. Funkcja ta umożliwia wprowadzenie danych kontaktowych osób z firmy kontrahenta, a także innych dodatkowych informacji. Dowiedz się, jak dodać osoby związane z kontrahentem!
więcejW zakładce CRM widnieje lista kontrahentów, dla których możliwe jest wystawienie faktury, zamówienia, noty odsetkowej, noty księgowej oraz faktury za usługi cykliczne. Sprawdź, jak możliwe jest wystawienie faktury dla kontrahenta z zakładki CRM!
więcejSystem wfirma.pl umożliwia drukowanie kopert z adresem wybranego kontrahenta. Program przewiduje wydruki na kopertach formatu DL, C5 i C6.
więcejFunkcja generowania dokumentu umożliwia utworzenie adresu korespondencyjnego kontrahenta oraz wezwania do zapłaty. Możliwy jest również wydruk pocztowej książki nadawczej. Sprawdź, jak wygenerować poszczególne dokumenty w systemie wfirma.pl!
więcejUżytkownik ma możliwość zdefiniowania do danego kontrahenta tzw. usługi cyklicznej. Po zapisaniu usługi cyklicznej możliwe jest wygenerowanie przypisanej do niej faktury. Sprawdź, jak rozliczyć faktury za usługi cykliczne w systemie wfirma.pl!
więcej