Zbiorcze powiadomienia klientów

System mojebiuro24.pl umożliwia łatwy i szybki kontakt biura rachunkowego z klientami. W systemie istnieje możliwość wysłania zbiorczych powiadomień do wybranych lub wszystkich firm klientów jednocześnie, co może wykonać użytkownik oznaczony w systemie jako szef biura.

Jak działają zbiorcze powiadomienia klientów?

Opcja ta dostępna jest z kokpitu biura rachunkowego, gdzie należy zaznaczyć wybrane firmy (klientów biura) oraz wybrać z górnego menu opcję POWIADOMIENIE

Zbiorcze powiadomienia klientów mojebiuro24

Pojawi się okno, w którym należy wpisać treść powiadomienia. Opcjonalnie do wiadomości można załączyć plik. W tym celu należy wybrać opcję ZAŁĄCZ PLIK lub skorzystać z opcji UPUŚĆ TUTAJ.

Zbiorcze powiadomienia klientów - treść komunikatu

Po wybraniu opcji WYŚLIJ ta sama wiadomość zostanie wysłana automatycznie do wybranych klientów biura.

Dbamy o dostarczanie najwyższej jakości kompleksowego narzędzia do prowadzenia księgowości firmy. Przestrzegamy, aby wszystkie procesy, odbywające się w ramach modyfikacji systemu, przeprowadzane były zgodnie z polityką jakości ISO 9001.
Bartłomiej Lazarowicz Kierownik Działu Jakości Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Bartłomiej Lazarowicz