Koszt zatrudnienia pracownika jest uzależniony od rodzaju umowy, na podstawie której osoba ta została zatrudniona. Jak ustalić całkowity koszt zatrudnienia pracownika? Sprawdź, jak ile wynoszą i jak są księgowane w systemie koszty wynagrodzeń pracowników!
więcejW ramach pakietów można skorzystać z dodatkowych funkcji systemu wfirma.pl. Aktualnie dostępne dodatki to usługa autoryzacji wysyłki JPK_VAT, Magazyn, Kadry, płace i ubezpieczenia oraz Integrator ecommerce. Sprawdź, jak uruchomić dodatki w systemie!
więcejKażdy pracodawca zatrudniający pracowników musi prowadzić akta osobowe pracownika. Od 2023 roku akta pracownicze składają się z 5 części, oraz mogą być prowadzone w formie papierowej lub elektronicznej. Zobacz jak łatwo prowadzić e-akta osobowe!
więcejChcesz udostępnić swoim pracownikom wygenerowane dla nich listy płac lub rachunki? A może jako pracownik chciałbyś wiedzieć gdzie i kiedy znajdziesz swoje wypłaty w panelu ePracownik? Przeczytaj artykuł i poznaj ścieżkę postępowania dla obu stron.
więcejSystem wFirma.pl umożliwia udostępnianie akt osobowych i dokumentów w nich zawartych pracownikom. Jak dokonuje się publikacji dokumentów? Kiedy i gdzie pracownik będzie miał wgląd w swoje dokumenty w panelu ePracownik? Przeczytaj i sprawdź!
więcejUżytkownicy wfirma.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli poprzez odpowiednie zdefiniowanie typów kolumn oraz modyfikację ich szerokości. Jak zarządzać tabelami i na czym polega definiowanie kolumn w systemie? Sprawdź!
więcejPodczas wystawiania faktury sprzedaży użytkownik może dostosować wygląd okna poprzez funkcję ukrywanie kolumn (ukrywa zbędne kolumn).
więcejSerwis wfirma.pl umożliwia importowanie i rozliczanie transakcji z konta bankowego. Po załadowaniu pliku z wyciągiem bankowym system sam dopasuje wykonane operacje na koncie bankowym do dokumentów utworzonych w programie. Sprawdź, jak działa funkcja Bank!
więcejW zakładce CRM możliwe jest scalanie kontrahentów, które polega na połączeniu wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta jest przydatna np. w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. Sprawdź, jak scalić kontrahentów!
więcejW systemie mojebiuro24.pl istnieje możliwość przypięcia istniejącego już konta pracownika do kont klientów biura rachunkowego. Dowiedz się, jakie uprawnienia posiadają poszczególni pracownicy oraz jak przebiega przypinanie i odpinanie pracowników biura!
więcej