Zintegrowana drukarka fiskalna z wfirma.pl po instalacji dodatkowego oprogramowania pozwala na wystawianie paragonów fiskalnych prosto z systemu. Do końca roku następuje zmiana oprogramowania Fiskalizator na IAI-Printer. Zobacz, jak jej dokonać!
więcejDokonujesz sprzedaży na rzecz osób fizycznych na kasie fiskalnej i w związku z tym generujesz raporty okresowe? Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób oraz z jakim oznaczeniem zaksięgować przychód poprzez łączny raport okresowy z kasy fiskalnej!
więcejSystem umożliwia wystawienie faktury sprzedaży w procedurze OSS (One Stop Shop). Na czym polega system OSS oraz jak wystawić fakturę w procedurze VAT OSS w systemie wFirma? Przedstawiamy, jak powinna być wystawiona faktura VAT OSS w nowej procedurze!
więcejSystem umożliwia wprowadzanie wydatku na podstawie faktury, dowodu wewnętrznego oraz na podstawie pliku. Do wprowadzonego wydatku możliwe jest wystawienie dokumentu sprzedaży. Sprawdź, jak wystawić fakturę na podstawie wydatku w systemie wfirma.pl!
więcejNota księgowa to uniwersalny dowód księgowy służący dokumentowaniu transakcji niepodlegających opodatkowaniu podatkiem VAT. Dowiedz się, w jaki sposób powinna zostać wystawiona nota księgowa oraz jak właściwie należy ją rozliczyć w systemie!
więcejPodgląd treści wysłanych wiadomości umożliwia użytkownikom systemu wfirma.pl bieżącą kontrole wysłanych dokumentów, sprawdzanie historii wysyłki oraz pobieranie potwierdzeń odbioru. Sprawdź, jak sprawdzić status wysyłki w systemie wfirma.pl!
więcejJak wystawić fakturę za usługi, dla których data wystawienia faktury określa moment powstania obowiązku podatkowego? Faktury z obowiązkiem podatkowym VAT w dacie wystawienia są automatycznie księgowane w systemie do ewidencji zgodnie z przepisami.
więcejWystawiona faktura za opinię biegłego sądowego wiąże się ze specyficznym sposobem jej rozliczenia jedynie do rejestru VAT sprzedaży. System pozwala na wystawianie faktur sprzedaży przez biegłych sądowych w oparciu o obowiązujące przepisy.
więcejTransakcje wewnątrzwspólnotowe charakteryzują się szczególną formą rozliczenia, zwłaszcza przez podatników zwolnionych z VAT. Dowiedz się, jak rozliczyć wewnątrzwspólnotowe świadczenie usług w systemie, jeśli jesteś zwolniony z VAT!
więcejWystawioną fakturę można w dowolnym czasie wysłać e-mailem lub tradycyjną pocztą do kontrahenta bezpośrednio z systemu. Dodatkową przydatną funkcją jest wysyłka przypomnienia o niezapłaconej fakturze. Zobacz jak przebiega wysyłanie wystawionej faktury!
więcejSystem wfirma.pl oferuję możliwość anulowania błędnie wystawionej faktury sprzedażowej (jeśli nie trafiła do obrotu prawnego). Nie jest ona wówczas księgowana w ewidencjach. Dowiedz się, jak we właściwy sposób przeprowadzić anulowanie wystawionej faktury!
więcejTwój kontrahent zniszczył lub z różnych powodów zgubił fakturę? System wfirma.pl posiada opcję wydruku duplikatu faktury do wcześniej wystawionej faktury. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób należy wygenerować duplikat faktury przychodowej!
więcejSystem wfirma.pl umożliwia usuwanie nieprawidłowo wystawionych faktur, które nie trafiły jeszcze do obiegu prawnego. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób przebiega usuwanie wystawionej faktury w systemie oraz w jakich sytuacjach jest to możliwe.
więcejSystem wfirma.pl umożliwia drukowanie wystawionej faktury wraz z dodatkowymi opcjami np. z druczkami przelewu czy z adresem nabywcy na odwrocie faktury. Dowiedz, się jak we właściwy sposób wygenerować wydruk faktury z systemu! Odpowiedź w artykule!
więcejJeżeli na wystawionej w systemie fakturze znajduje się błąd, a dokument nie został jeszcze przekazany kontrahentowi można go zmodyfikować. Sprawdź, jak wygląda modyfikowanie wystawionej faktury sprzedaży i w jaki sposób przeprowadzić je masowo dla kilu fa
więcejW przypadku wystawiania kilku faktur dla jednego kontrahenta lub przy sprzedaży tego samego towaru lub usługi można skorzystać z funkcji powielania., która usprawni szybkość wystawiania faktur w systemie wfirma. Dowiedz się więcej na ten temat!
więcejKorzystanie z analiz sprzedaży umożliwia przedsiębiorcy rozpoznanie charakteru popytu na oferowane produkty, pozwalając jednocześnie dopasować asortyment firmy do rzeczywistego potencjału rynku odbiorców. Sprawdź, jak analiza sprzedaży może być wykonana.
więcej