Aplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste!
więcejAdministrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora).
więcejSystem wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl.
więcejAktualizacja nazwy firmy wymaga dopełnienia pewnych formalności. Jak powiadomić instytucje o nowej nazwie firmy i w jakim terminie? Jakie jeszcze obowiązki należy dopełnić przy zmianie nazwy firmy? Dowiedz się, jak dokonać zmian w systemie wfirma.pl!
więcejUżytkownik jest uprawniony do samodzielnego tworzenia kopii zapasowych danych konta. Możliwe jest także przywrócenie większości danych konta z czasu utworzenia kopii zapasowej.
więcejSystem wFirma.pl posiada prosty mechanizm tworzenia webhooków do komunikacji z zewnętrznym systemem.
więcejW systemie wfirma.pl można w szybki i łatwy sposób usunąć dane z konta za pomocą funkcji przywracania ustawień fabrycznych. Opcja ta dostępna jest jednak jedynie z poziomu administratora. Dowiedz się, jak usunąć dane oraz jak tworzyć kopie zapasowe!
więcej