Regulamin support określa zasady korzystania ze wsparcia merytorycznego oraz technicznego dla Użytkowników w formie indywidualnych zapytań i odpowiedzi pisemnych.
więcejUżytkownicy systemu mogą korzystać z pomocy ekspertów w ramach posiadanego pakietu. Jeżeli potrzebują dodatkowego wsparcia mogą wykupić pakiet z asystentem księgowym lub kadrowym który oprócz wskazania ścieżki technicznej służy wiedzą merytoryczną.
więcejUżytkownik systemu wFirma.pl ma możliwość skorzystania z bezpłatnego wsparcia technicznego naszych ekspertów poprzez zadanie pytań dotyczących poruszania się w obrębie systemu. Podpowiadamy, gdzie znaleźć funkcję Zapytaj Eksperta!
więcejW razie problemów z księgowaniem operacji gospodarczych użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc ekspertów księgowych. Dowiedz się, jak zadać pytanie ekspertowi bezpośrednio w systemie.
więcejW razie problemów związanych z tematyką kadrową użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc ekspertów kadrowych. Wszystkie wiadomości gromadzone są w jednej zakładce, a użytkownik w każdej chwili może do nich powrócić.
więcejW razie problemów technicznych użytkownik w każdej chwili może zwrócić się o pomoc do naszych ekspertów działu technicznego poprzez funkcję Zapytaj eksperta. Wsparcie techniczne jest dostępne dla każdego użytkownika, niezależnie od pakietu.
więcejPodczas kontaktu z ekspertami wfirma pomocne może okazać się korzystanie z funkcji print screen lub narzędzia wycinania. Dzięki nim można dodać zrzut ekranu z systemu czy dowolnego dokumentu. Sprawdź, jakie funkcje są przydatne w kontaktach z ekspertem.
więcejW trosce o naszych użytkowników wfirma.pl posiada własną stronę pomocy zawierającą artykuły wyjaśniające funkcje i zasady działania systemu. Użytkownicy mają również dostęp do instrukcji programu oraz informacjach o aktualizacjach systemu.
więcej