Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać!
więcejW ramach dodatku Allegro + możliwy jest import aukcji wystawionych poza systemem wFirma do systemu księgowego oraz funkcje automatycznego zarządzania wznawianiem i zamykaniem aukcji.
więcejIntegracja systemu wfirma z Allegro+ to doskonałe narzędzie dla firm - pełna automatyzacja sprzedaży na Allegro z wystawianiem i wysyłką faktur, synchronizacja z magazynem oraz automatycznymi powiadomieniami o pobranych zamówieniach.
więcejSystem umożliwia wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach. wydatkach, terminach i deklaracjach za pomocą SMS. W tym celu należy przeprowadzić integrację z platformą smsapi.pl. Sprawdź, jak przeprowadzić integrację systemu wfirma.pl z smsapi.pl!
więcejIntegracja wfirma.pl z systemem DotPay daje możliwość dokonania zapłaty za fakturę poprzez jej odsyłacz wysłany drogą mailową. W systemie możliwe jest również wysłanie podziękowania SMS po otrzymaniu płatności. Sprawdź, jak zintegrować system z DotPay!
więcejSystem umożliwia ustawienie nadawcy wysyłanych wiadomości. Integracja SMTP odbywa się poprzez podanie danych konta, z którego mają być przekazywane powiadomienia oraz faktury. Sprawdź, jak dodać informacje o poczcie elektronicznej na cele wysyłki maili!
więcejW sytuacji, gdy pakiet wygasa lub wygasł, możliwe jest jego przedłużenie w zakładce USTAWIENIA. Do wyboru użytkownika dostępne są okresy 30,90,180 i 360 dni. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wygląda przedłużenie pakietu w systemie wFirma!
więcejUżytkownik może zmienić posiadany pakiet wFirma.pl na inny poprzez zakładkę USTAWIENIA w trakcie trwania okresu testowego. Przeczytaj w artykuł i sprawdź, jak wygląda zmiana pakietu wFirma.pl
więcejPodatnicy, którzy chcą dokonywać bezpośredniej wysyłki deklaracji drogą elektroniczną przy wykorzystaniu podpisów pracowników wFirma.pl muszą wcześniej dokonać weryfikacji firmy. Weryfikacja firmy następuje poprzez dokonanie opłaty weryfikacyjnej.
więcejNiektóre e-deklaracje wysyłane z systemu wfirma.pl można potwierdzić kwotą przychodu uzyskanego w roku ubiegłym. Inne zaś wymagają posiadania podpisu kwalifikowanego, bądź autoryzacji za pomocą profilu zaufanego. Sprawdź, jak wysyłać e-deklaracje online!
więcejIntegracja Blue Media pozwala szybko płacić za podatki i ZUS. Po dokonaniu płatności status deklaracji zmienia się automatycznie na rozliczony!
więcejW zakładce Ustawienia należy określić formę opodatkowania (zasady ogólne, podatek liniowy, ryczałt). Możliwe jest również wprowadzenie informacji na temat strat z lat ubiegłych. Sprawdź, jak rozliczyć podatek dochodowy i odliczenie straty z lat ubiegłych.
więcejPrzed wygenerowaniem pierwszej deklaracji ZUS DRA lub w przypadku zmiany schematu użytkownik powinien wprowadzić odpowiednie dane dotyczące ZUS przechodząc do zakładki ustawienia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak zmienić schemat składek ZUS!
więcejZaczynając pracę w systemie należy uzupełnić informacje dotyczące rozliczeń podatku VAT. Kwestia ta dotyczy zarówno podatników VAT czynnych, jak i podatników VAT zwolnionych. Artykuł wyjaśnia jak dostosować ustawienia do specyfiki swojej działalności.
więcejW przypadku prowadzenia sprzedaży mieszanej (opodatkowanej i zwolnionej), proporcję sprzedaży opodatkowanej do łącznej sprzedaży określa się w zakładce USTAWIENIA. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób powinna zostać rozliczona sprzedaż opodatkowana i zwol
więcejUstawienia ogólne podatków należy właściwie wprowadzić do systemu w celu późniejszego poprawnego wyliczania zobowiązań podatkowych przez system. Dowiedz się, jak w łatwy sposób możesz rozpocząć lub przenieść księgowość w systemie w firma.pl!
więcejStratę z lat ubiegłych przedsiębiorca może zacząć odliczać dopiero po złożeniu w urzędzie skarbowym zeznania za rok, w którym ta strata powstała. Jak wygląda to w przypadku spółki? Sprawdź, jak wprowadzić odliczenie straty przez wspólnika spółki!
więcejW systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się!
więcejW systemie wfirma.pl istnieje możliwość definiowania własnych szablonów wydruków dla 6 typów dokumentów: Faktura VAT, Faktura (bez VAT), Oferta, Oferta (bez VAT), Pro forma, Pro forma (bez VAT). Sprawdź, jak stworzyć własne szablony wydruków dokumentów!
więcejSystem wFirma umożliwia domyślne ustawienie niektórych pól w wystawianych dokumentach co pozwala na znaczne przyspieszenie procesu księgowania lub wprowadzania dokumentów do systemu. Opcje ustawień okna w systemie zapamiętują wybrane ustawienia.
więcej